NURATIQAH MUSTAPHA (eiyqa lebiuu)

Hi KORANK THNKSS FOLLOW MY BLOG KEYH. THIS IS THE WAY FOR ME SHOW YOU MY LOVE biyy . THNKSS FOR BEING MY BUDDIES I AM TRULY APPRECIATE .MOMENT THAT I HAVE WITH YOU ALL I WILL DESCRIBE IN THIS BLOG .BECAUSE WITH YOU I M SPEECHLESS. I LOVE EACH ALL OF YOU WITHOUT NON STOP .^______^

Monday, October 17, 2011

friendship .they first place onto my heart ^,^


WELCOME TO EYQA ATYQAH HEART ^,^


this is my superb heart kita NURUL SAKINAH PAIMAN
hmm tgk dye senyum happy kan time ny, senyum da macam buat iklan teeeet plak ! ^^
tengok awak senyum dengan kita2 tersenyum sorang2 ny da mcm orang gila  org lain tgk aku ny!^^
teringat plak zaman muda2  dengan kau dulu time sekolah sama2.
time rehat jhea mesty kita orang pertama jhea kan nk sampai kantin macam kantin tuh lari plak ! ^,^
paling best kita bawak bekal . kau dengan roti scamble egg kau ,aku dengan makanan yang pelik2 mak aku selalu masak .huhuhu . rindu moment tuh! ^^
then, yang aku paling suka kalau dalam kelas  time belaja kau mesty always suroh aku belaja!belaja jhea kan sampai aku nk bergosip kejap pun kau marah then bebel tak benty macam radio buruk .
hmm rindu dgr mulut mkck2 kau tuh! :((
tapi sekarang kita da lain kan aku dengan membe aku kau dengan membe kau . tapi kita tetap contact kan cuma kita da tak rapat lg macam dulu  :((tapi aku sayang kau lh mkcik hari2 aku rindu kau aku tahu kau pun sama , untunglah ^^

 

No comments:

Post a Comment